fbpx

SUPERŠPORTNIKOM DAJEMO TEKMOVALNO PREDNOST!

ŠPORTNI ZMOGLJIVOSTI V SLOVENIJI UTIRAMO POT, PROGRAM RAZVOJ ŠPORTNIKOV PA PONUJA INOVATIVEN IN CELOVIT PRISTOP K ŠPORTNI ZMOGLJIVOSTI! 

SuperŠportnik (treningi za boljšo športno zmogljivost)

Cilj | Učenje in izboljšanje atletskih sposobnosti za boljšo, varnejšo in učinkovitejšo zmogljivost na tekmovalni ravni v vašem športu, kar prinaša vrhunski rezultat na tekmah.

Namen | Namenjen vsem mladim perspektivnim v razvoju kot tudi odraslim vrhunskim ali amaterskim športnikom, ki želijo razviti in/ali izboljšati sposobnosti potrebne za najvišji nivo zmogljivosti na tekmovanjih.

KAKO PROGRAM DELUJE ↓

  • 1. KORAK: TESTIRANJE ŠPORTNE ZMOGLJIVOSTI
  • 2. KORAK: IZBIRA POTI (DO NAPREDKA)
  • 3. KORAK: IZDELAVA INDIVIDUALIZIRANEGA PROGRAMA VADBE
  • 4. KORAK: NADZOR TRENERJA
  • 5. KORAK: TRENING V MANJŠI EKIPI
1. KORAK: TESTIRANJE ŠPORTNE ZMOGLJIVOSTI

Naš program razvoja SuperŠportnika se vedno začne s Testiranjem Zmogljivosti. Cilj je pridobiti celovito sliko športnika in analizirati trenutno stanja športnika. Na uvodnem treningu se zmogljivost posameznika meri na večih različnih nivojih:

  1. Kvaliteta Gibanja
  2. Jakost 
  3. Moč
  4. Hitrost & Spremembe Smeri
  5. Pospeševanje & Zaustavljanje
  6. *Kondicijsko stanje

Kadar trenirate z nami se zgornje opravi vsakih 8-12 tednov, da vi in mi točno vemo kje ste z napredkom in če je napredek skladen z vašimi cilji in željami. Vsak izmed programov vključuje individualno obravnavo in uvodno testiranje!

2. KORAK: IZBIRA POTI (DO NAPREDKA)

Po zmogljivostnih testiranjih, posvetu in pogovoru, določanju trenažne starosti in rezultatih skupaj z vami določimo pot do napredka. Nobena izmed poti ni “boljša” od druge, saj vse preverjeno delujejo in izboljšajo vaše atletske sposobnosti. Delujejo, ker so prilagojene vam, posamezniku, vašemu stanju in vaši športni panogi, zato tukaj prihaja do razlik med programi.

SuperUčenje: glavni cilj so učenje gibalnih vzorcev, ki so potrebni za kvalitetno izvedbo treningov. Poleg tega se tu naučimo učinkovitega skakanja in pristajanja – dveh kritičnih komponent pri optimiziranju zmogljivosti.

SuperTrening: tukaj se osredotočimo na gradnjo močne in stabilne atletske baze preko različnih metod in modalitet – razvoj jakosti in moči potrebne za izbrani šport.

SuperTekmovalnost: trening tukaj postane napreden in usmerjen v izboljšanje zmogljivosti na tekmi.

SuperDominacija: tukaj postanete eden izmed naših elitnih športnikov, kjer se spustimo globoko v športno znanost in iz vas iztisnemo še zadnje % za maksimalno zmogljivost v športu.

3. KORAK: IZDELAVA INDIVIDUALIZIRANEGA PROGRAMA VADBE

Ko je določena pot do napredka se lotimo izdelave vadbenega programa. Vsak program, ki ga sestavimo je popolnoma individualiziran in prilagojen posamezniku. V vsakem trenutku se ve, zakaj je določena vaja ali način izvedbe v programu športnika in kaj pričakujemo.

Za razliko od mnogih drugih podobnih ustanov in stereotipnih programov so naši programi pisani za vas in samo vas. Tako veste, da ste deležni pozornosti in fokusa, ki si ju zaslužite. Tako storite velik korak proti profesionalnemu športu in stran od splošnih trening programov (Crossfit, Air Alert, ipd.) dosegljivih na internetu.

Ker smo testirali vašo zmogljivost, analizirali vaše gibanje in vemo kaj so vaši cilji je lahko vaš program popolnoma po vaši meri, še več, program vam tudi posredujemo in tako ga lahko izvedete tudi kje drugje, če trenutno niste v bližini naše telovadnice.

4. KORAK: NADZOR TRENERJA

Glavna in največja razlika in prednost – naši trenerji so strokovnjaki na področju fizične priprave in rehabilitacije (povratek k športu) z večletnimi izkušnjami in referencami tako iz Slovenije, kot tudi tujine. Prav tako vam bodo vedno znali trening prilagoditi upoštevajoč vse faktorje (šola ali služba, redni treningi, obveznosti, bolečine in omejitve), da bo trening še vedno omogočal napredek. Pri 1 na 1 treningih boste deležni vrhunskega znanja pri izboljšanju vaše tehnike, privajanju na visoko zmogljivostno okolje in skrb, da se v ST skupnosti dobro počutite. Običajno so to uvodni treningi, da je vaša tranzicija in pridružitev manjšim vadbenim skupinam, ki so srce programa Razvoja Športnikov.

Tako se ne izgubite v množici, kot je to običajno v velikih vadbenih skupinah in priložnost, da se dobro spoznate in povežete s trenerjem, ki bo odgovoren za vaš atletski razvoj.

5. KORAK: TRENING V MANJŠI EKIPI

Trening v manjši skupini je glavni steber programa Razvoja Športnikov, naši športniki izvajajo svoje vadbene programe pod nadzorom in s pomočjo strokovnjakov in v družbi drugih športnikov, s podobnimi željami in cilji. Poleg tega se s športniki posvetujemo in pomagamo (brez dodatnih stroškov) pri ostalih pomembnih faktorjih zmogljivosti – spanje, prehrana in regeneracija. Med sabo pa imamo tudi tedenske posvete, zato vsak trener točno ve kje se posamezen športnik nahaja in v kakšnem stanju je.

Urnik treningov je prilagodljiv (dopoldan, popoldan) glede na želje in zmožnosti ter smiselno usklajen z rednimi športnimi treningi.

S pomočjo najnovejših športno-znanstvenih metod postani SuperŠportnik:

Izpolni obrazec spodaj in začni svojo pot na vrh kot SuperŠportnik: