SuperŠportnik

(športno-kondicijski treningi za boljšo zmogljivost & preventiva pred poškodbami)

Cilj | Izboljšanje telesnih sposobnosti za boljšo, varnejšo in učinkovitejšo zmogljivost na tekmovalni ravni v vašem športu, kar prinaša najboljši možni rezultat.

Namen | Namenjen vsem mladim perspektivnim v razvoju kot tudi odraslim (vrhunskim) športnikom, ki želijo razviti in izboljšati sposobnosti potrebne za najvišji nivo zmogljivosti na tekmovanjih.

Potek dela
Delo poteka preko 3 glavnih faz:

♦ 1. faza Identifikacija & Učenje:
Identifikacija ključnih področij,ki jih je potrebno razviti – celovito testiranje (objektivne in subjektivne meritve)
– Doseči nivo primerne izvedbe => ustrezna tehnika!
Analiza vseh obremenitev na športnika (športni treningi, šola, odnosi, ipd.) in regeneracijskih modalitet (spanec, prehrana, ipd.).

♦ 2. faza Trening => Zgradimo Športnika
Kvaliteteno delo na treningih za identificirana področja v 1. fazi, ki se prenesejo oziroma pripomorejo k napredku na igrišču (delo za jakost & moč, hitrost, vzdržljivost, mobilnost, ipd.) in k optimalni regeneraciji telesa in uma.

♦ 3a. faza: Prenos/Transfer
Poskrbimo za odgovore in rešitve: zakaj ima nekdo slabšo spremembo smeri v levo kot v desno; zakaj je nekdo hiter v gibanju naprej, a počasnejši v spremembah smeri, ipd.,
Sprotno, redno in namensko testiranje (hitrost in pospeševanje, jakost in moč, skoki, spremembe smeri, kinematična analiza ipd.).

♦ 3b. faza: Implementacije v Igro => Zgradimo Igralca
– Vse 3 faze so potrebne, da ima trener na voljo športnika, ki bodo igralcu omogočile, da izvede prenos pridobljenih sposobnosti v samo igro z uporabo športno-specifičnih vaj (hitrejši od nasprotnikov, boljše preigravanje za ustvarjanje prednosti na igrišču, nivo igre drži na enakem nivoju tudi ob koncu tekme, ipd.).

SuperTrening pogled na kondicijski trening športne zmogljivosti:

Danes za tisto nekoliko »več« v športu ni dovolj zgolj trenirati izbrani šport, ostala področja pa nekoliko zanemariti. Gibalno-mentalne sposobnosti, spanec in prehrana – vse to je odločujočega pomena za kvaliteten nastop športnika. Za športnika pripravimo popolnoma individualiziran in prilagojen plan treningov na podlagi vaših ciljev, sposobnosti in ambicij. Optimiziramo tudi ostale povezane dejavnike, kot so prehrana, spanec in regeneracijske modalitete, kar pomeni, da vedno treniraš ravno toliko kolikor potrebuješ in kolikor ti telo in um dovoli za optimalen napredek. Pri tem upoštevamo tako športnika kot posameznika in njegove trenutne sposobnosti, kakor tudi šport in specifične značilnosti športne panoge, vse ostale dejavnike v življenju posameznika (šola, delo, družina, odnosi z drugimi, ipd.). Na podlagi tega pripravimo plan za dosego čim večjega napredka v najkrajšem možnem času. S tem športnika naredimo robustnejšega in odpornejšega na vse stresorje tekmovanj in življenja na sploh. Koncu koncev je najpomembnejši cilj prenos sposobnosti pridobljenih s treningov na tekmo in v življenje!

Postani SuperŠportnik!

Izpolni obrazec spodaj in začni svojo pot na vrh kot SuperŠportnik: