fbpx

October 2019 - SuperTrening

October 17, 2019
IMG_6191.jpg?fit=750%2C481

Skupinska vadba Celje ima v primerjavi z drugimi oblikami treninga številne prednosti. V Celju je ogromno različnih možnosti treniranja, zato je odločitev, katero skupino izbrati za nepoznavalca zagotovo težka. Za lažji izbor smo vam v nadaljevanju predstavili način skupinske telovadbe v Celju, ki jo ponujamo v SuperTreningu.

Skupinska telovadba v Celju je pri nas omejena s številom ljudi v skupini. Treningi so prilagojeni vsakemu posamezniku, zato vas vključimo v skupino, ki je za vas najprimernejša. Osebni trenerji v SuperTreningu se vedno osredotočamo na kvaliteto opravljenega dela. Skupinska telovadba zato poteka v naši telovadnici, ki je namenjena telovadbi zgolj našim skupinam.

Slika 1: Prostori SuperTrening centra v Celju.

Zakaj bi vi izbrali skupinsko telovadbo Celju pod vodstvom strokovnjakov v SuperTreningu?

Pri delu s skupinsko vadbo je še vedno velik poudarek na učenju. To pomeni, da ne glede na to kam vas pot zanese, vam to znanje, ki vam ga predamo ostane za vedno. Torej naš cilj ni, da vas naredimo odvisne od nas, ampak da dejansko odnesete iz naših vadb čim več znanja. Od principov treningov do ostalih dejavnikov, ki vplivajo na kvaliteto življenja kot so spanje, prehrana, ipd.

Telovadnica, ki je na voljo samo vam in našim osebnim trenerjem v centru Celja

V povezavi s tem pa je opremljena tudi telovadnica v Celju, ki nudi vse kar osebni trener in vadeči potrebujta za kvalitetno izvedbo skupinske vadbe. Še ena prednost za vas je tudi poznavanje o “znanosti bolečin, ekipa ima izkušnje z rehabilitacijami tako športnikov kot nešportnikov, da se v življenje vrnejo na višjem nivoju kot pred poškodbo, saj je takrat idealen čas za delo na tako poškodovanem delu kot izboljšanju tudi ostalih morebitnih šibkih točk. Vse skupaj je zelo povezano, kvaliteten trening je najboljša preventiva pred bolečinami in poškodbami, premagovanje naporov v življenju in na delu pa postane precej lažje, saj s treningi napor, ki vam je prej predstavljal npr. 80% vašega maksimuma postane 50% vašega maksimuma. Z namenom dosegljivosti in priročnosti smo locirani v samem centru Celja (Ljubljanska cesta 3a, v stavbi Študentskega servisa, bivši Teater), kar pomeni, da lahko zaposleni skočijo na trening tudi med malico oziroma kosilom, pred začetkom dela ali takoj po in imajo potem popoldan popolnoma “prost”. 

Skratka, treningi zjutraj, dopoldan, popoldan ali zvečer – vse je mogoče in stvar dogovora.

Slika 2: Vadeči pod strokovnim nadzorom trenerja.

October 13, 2019
1.png?fit=1200%2C676

6 razlogov zakaj bi vsak športnik moral sprintati!

Za športniki, ki trenirajo v horizontalni smeri nekako samoumevno (naj bi bilo), da sprintajo, a koristi od sprintanja imajo lahko tudi športniki kot so skakalci v višino, srednjeprograši, odbojkaši in celo dvigovalci uteži.

Kateri so ti razlogi pa si preberite spodaj:

1. Specifičnost: Če želiš biti hiter, moraš biti hiter (se gibati hitro). Med samo igro športa verjetno nikoli ne sprintaš ali pospešuješ 100%, a še vedno, hitrejši športnik ima več možnosti za uspešno akcijo. Tu govorimo o hitrem prvem koraku, za dober položaj pri košarki ali odbojki, predtek pri skokalcu v višino pri 9 m/s ali pa pri “doglem sprintu” na 800m

2. Sprint razvija “atletske mišice”: Sama aktivnost sprintanja je ena izmed najmočnejših (power; P = F*v) aktivnosti, ki jo je človek sposoben izvajati in je nekaj kar lahko vsak počne. Športnika prisili k uporabi in rekrutaciji (vključevanju) kontraktilnih hitrosti “atletskih mišic” oziroma ekstenzorjev kolka in kolena, pri hitrostih in na ekscentričen način, kar je bolj kot ne, nemogoče storiti pri katerikoli drugi aktivnosti. Zatorej ima sprint velik potencial za napredek v širokem naboru atletskih sposobnosti, tudi zunaj samega sprintanja.