fbpx

July 2019 - SuperTrening

July 28, 2019

Kondicijska oziroma fizična priprava v nogometu oziroma kaj nogometaši potrebujejo, da bi bili boljši – 7 mitov

Kot globalni šport številka ena, se bom danes lotil potreb, zahtev in prepričanj, ki se dotikajo treninga nogometašev (in ostalih športnikov), načinov treniranja in pedagoškega pristopa, ki se jih kar nekako ne moremo znebiti in storiti prepotreben korak naprej v razvoju športnikov.

SuperTrening način je, kako biti boljši v vsakem pogledu, na vsakem koraku – v športu (ali življenju) je enako – le s konstantnim drezanjem v neudobno cono lahko najdemo način kako je potrebno za ta napredek – v tem primeru, dodatni individualni trening nogometašev.

#1 – Nogometaši (športniki) bodo od uteži postali počasni/nerodni

Še vedno tukaj vlada precej zmede in nepoznavanja zadev, še posebej ko se to nanaša na delo s športniki. Iz neke razloga se ljudem zgolj ob besedi “uteži” v misli prikradejo ogromni Arnoldi, ki premetavajo uteži ponovitev za ponovitvijo in lovijo čudežni “pump”. Razumevanje običajen osebe je utež = masa!

Kolikor super so pogosto videne mantre, motivacijski videi, slike in zapisi o “bildanju” pa to ni opis, ki predstavlja program treninga športne zmogljivosti oziroma kondicijski trening po domače, kot se temu poljudno pri nas reče. Če športnik/trener/starš ne razlikuje razlike med “bodybuildingom” in treningom moči (Power = F*v) potem je jasno, zakaj se nekateri temu raje izognejo oziroma se bojijo negativnih vplivov, ne pa žanjejo pozitivnih.

Če ne razumemo razlik med bodybuildingom in treningom športnika in se zato uteži izogibamo, potem to pomeni, da na izboljšano zmogljivost na terenu težko pričakujemo.