Intervalni kalkulator – ITC 1.2

March 24, 2019by Robi Simonic

Se ti zdi, da med treningom daješ preveč od sebe in ni in ni želenega napredka?

Mogoče se celo ženeš do bruhanja in imaš v glavi tista dva tuja zloglasna slogana:

  • No pain, no gain (brez bolečine ni napredka)
  • Go hard or go home (delaj trdo ali pojdi domov)

Če želiš lažje, ustreznje in preglednje planirat svoje intervlne treninge tako za tek, kolo, veslanje in še kaj je potem je ITC 1.2 prava stvar zate.

pet tedenski plan na podlagi MAS – maksimalne aerobne hitrosti

ITC 1.2 upošteva:

športnikovo trenutno sposobnost:

  • MAS (maksimalna aerobna hitrost)
  • MSS (maksimalna hitrost sprinta)
  • pulz
  • telesno težo…

Intervalne treninge lahko planiraš upoštevajoč:

  • MAS, MSS, ASR (anaerobna hitrostna rezerva) in HR – pulz.
  • različne vrste podlage in ustrezen preračun izgub: atletska steza, trava, blato in brez izgub.
  • Eno ali več razdalj v posameznem intervalu.
  • različne dolžine počitka (že vnešena priporočeno trajanje).
  • Intenzivnost (že pred-nastavljena za lažji izbor)
  • Trajanje (že pred-nastavljano).

Dodaten plus predstavlja takojšnja analiza planiranega s pomočjo številk (desno v tabeli) in grafi. S pomočjo katerih že med planiranjem lahko ugotoviš, tudi z pomanjkljivim znanjem fiziologije napora, kje je morebitna “črna luknja”.

 

Na slikah je končni izgled ITC 1.2., kateri ima že pred-nastavljeno obliko tako za print, pdf ali sliko. Sliko si lahko shraniš v telefon, katerega imamo vedno s sabo in pred treningom pogledaš parametre potrebne za izvedbo in trening se lahko izvede.

Poleg excel-a dobiš še navodila v angleščini z delujočimi linki na youtube, kjer lahko tudi vidiš delovanje in se dejansko naučiš praktične uporabe ITC 1.2.

Prav tako pa smo že in še bomo organizirali delavnice na temo intervalnih treningov in uporabe ITC 1.2

Kombiniran plan na podlagi: MAS, MSS, ASR in Pulza

Za več informacij okrog:

  • ITC 1.2, 
  • udeležbe na delavnici in
  • organizacije delavnice planiranja intervalnih treningov

pošlji povpraševanje na elektronski naslov:

robert@supertrening.si

Robi Simonic